fbpx

Όργανα γυμναστικής για το σπίτι

Όργανα γυμναστικής για το σπίτι

Η γυμναστική στον χώρο σου κερδίζει ολοένα και περισσότερους υποστηρικτές τα τελευταία χρόνια. Δεν υποκαθιστά απαραίτητα το γυμναστήριο, αντίθετα μπορεί να συνυπάρχουν αρμονικά. Όλο και περισσότερα όργανα γυμναστικής για το σπίτι γίνονται διαθέσιμα πλέον. Όργανα για κάθε επίπεδο άθλησης αλλά και κάθε τσέπη. Εμείς θα προτείνουμε μία γκάμα από τα βασικά, για να διαλέξετε αυτά που σας ταιριάζουν.

1. ΠΟΔΗΛΑΤΟ

Το ποδήλατο παραδοσιακά αποτελεί έναν πολύ καλό τρόπο γυμναστικής. Αν θέλετε να αγοράσετε, πρέπει να το επιλέξετε με κάποια κριτήρια:

  • Αν είστε άτομο μεγαλύτερης ηλικίας ή έχετε παραπανίσια κιλά, προτιμήστε καθιστό ποδήλατο. Η άσκηση στα όρθια ποδήλατα μπορεί να καταπονήσει πολύ τα γόνατα και την μέση σας.
  • Για πιο έντονη άσκηση που θα περιλαμβάνει περισσότερες μυικές ομάδες προτιμήστε τα Spin Bikes.
  • Ελέγξτε το μέγιστο βάρος χρήστη και το βάρος του τροχού. Μικρότερο βάρος τροχού σημαίνει λιγότερα και ευκολότερα επίπεδα δυσκολίας

2. ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ

Ίσως το δημοφιλέστερο όργανο γυμναστικής για αερόβια άσκηση. Ακόμα και το απλό περπάτημα βοηθάει στην απώλεια θερμίδων, στην καύση λίπους ενώ έχει πολλαπλά οφέλη και στο αναπνευστικό και το καρδιαγγειακό σύστημα. Στα αρνητικά, είναι πως το κόστος είναι κάπως αυξημένο. Αν όμως αποφασίσετε να αγοράσετε διάδρομο πρέπει να σκεφτείτε τα εξής:

  • Διαστάσεις. Απαιτεί χώρο ο διάδρομος οπότε ελέγξτε τις διαστάσεις του για να μην βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων.
  • Το μέγεθος του ταπέτου. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι για περπάτημα ή τζόκινγκ, το πλάτος του ταπέτου είναι εντάξει ακόμα και αν κυμαίνεται στα από 34 έως 39 εκατοστά. Σε ένα δεύτερο επίπεδο όπου θα κάνετε μεγάλης διάρκειας προπονήσεις καθημερινά, προτιμήστε ένα ταπέτο από 40 έως 50 εκατοστά. Αν είστε επαγγελματίας αθλητής σίγουρα προτιμήστε ταπέτο άνω των 50 εκατοστών.
  • Extras. Επειδή μπορεί να γίνει βαρετό να περπατάτε ή να τρέχετε καθημερινά στο ίδιο σημείο, σίγουρα καλό θα είναι να κοιτάξετε τι έξτρα επιλογές έχετε. Υπάρχουν διάδρομοι με έτοιμα προγράμματα ώστε να βάζετε στόχους που θα πρέπει να πετύχετε. Μπορείτε να ελέγξετε αν έχουν ενσωματωμένα ηχεία ή/και θύρα εισόδου για ακουστικά προκειμένου να κάνετε την άσκησή σας διασκεδάζοντας παράλληλα.

3. ΚΩΠΗΛΑΤΙΚΗ

Η κωπηλατική είναι ο καλύτερος τρόπος να γυμνάσετε όλο σας το σώμα. Η φράση “τραβάω κουπί” που χρησιμοποιούμε στις δύσκολες στιγμές, σίγουρα δεν βγήκε τυχαία! Στην αγορά υπάρχουν δύο μεγάλες κατηγορίες από κωπηλατικές: Αυτές που έχουν μαγνητική αντίσταση και αυτές που χρησιμοποιούν υδραυλικές μπουκάλες σαν μέσο αντίστασης. Οι πρώτες είναι σίγουρα οι καλύτερες. Προσφέρουν μεγαλύτερο εύρος κίνησης και λειτουργούν χωρίς προβλήματα. Το μειονέκτημά τους είναι ότι καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο. Τα τελευταία χρόνια όμως έχει αντιμετωπιστεί, καθώς κυκλοφορούν πολλά αναδιπλούμενα μοντέλα. Οι δεύτερες από την άλλη καταλαμβάνουν μικρότερο χώρο (χωράνε και κάτω από το κρεβάτι πολλές φορές). Πρέπει όμως να προσέξετε ώστε να λειτουργούν χωρίς διακοπές. Σε κάθε περίπτωση είναι καλύτερα να τις δοκιμάσετε πριν τις αγοράσετε.

4. PILATES RING

Μία οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει πολύ όμως. Το…δαχτυλίδι μπορεί να φαίνεται απλό αλλά αν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να φέρει πολύ καλά αποτελέσματα στον οργανισμό σας. Αν δεν έχετε ξανά εμπειρία, υπάρχουν πολλά βίντεο στο διαδίκτυο που εξηγούν αναλυτικά την κάθε άσκηση. Προσέξτε τις αναπνοές σας που είναι το σημαντικότερο κομμάτι και θα δείτε άμεσα βελτίωση.

5. FIT BALL

Η θαυματουργή μπάλα γυμναστικής που αντικαθιστά τον πάγκο των γυμναστηρίων μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πάρα πολλές ασκήσεις. Μια καλή λύση για κάποιον που δεν θέλει να διαθέσει πολλά χρήματα, που μπορεί όμως να γυμνάσει πολλές μυικές ομάδες.

Σίγουρα, τα οφέλη από την γυμναστική είναι πολλά. Το να υιοθετήσουμε έναν καλύτερο τρόπο ζωής είναι κάτι που μόνο θετικά μπορεί να επιδράσει στον οργανισμό μας. Ειδικότερα, τα κέρδη από την γυμναστική στο σπίτι, εάν γίνεται σωστά, είναι ακόμα περισσότερα, σε χρόνο αλλά και σε χρήμα. Το μόνο που μένει, είναι να το πάρουμε απόφαση.